Definicja e-commerce

Globalna sieć to wciąż niewyobrażalna liczba możliwości dla osób, które chcą otworzyć firmę właśnie na bazie usług bądź produktów rozpowszechnianych przez Internet. To właśnie e-commerce, czyli handel elektroniczny. Ale w skład e-commerce wchodzi również sprzedaż bazująca na technologii wykorzystującej telefon komórkowy i stacjonarny, faks oraz telewizję. Najbardziej jednak powszechną formą e-commerce jest sklep internetowy. Chcąc go otworzyć stajemy przed wyborem spośród bardzo wielu możliwości, bowiem: program, który będzie obsługiwał sprzedaż można kupić gotowy, można go zamówić indywidualnie, tak by był dobrze dopasowany do charakteru oferowanych przez nas towarów. Jest także wiele firm oferujących bezpłatne rozwiązania.

E-commerce to w zasadzie trzy typy handlu elektronicznego: bezpośredni, pośredni i hybrydowy. Rozwój e-commerce to również wielki krok na przód jeśli chodzi o mnogość powstających na jego temat opracowań, które powinny zainteresować osoby zajmujące się nim. Zwłaszcza tematem godnym uwagi powinien być marketing sprzedaży w sieci.

16.07.2011. 10:06